Vážení klienti, jsme plně v provozu. Plavání dětí, tělocvična, kosmetika, masáže i restaurace. Těšíme se na Vás! 

Jak podporovat imunitu pohybem - Cordeus, Bára Wolfová Balcarová

Jak podporovat svoji imunitu – II) Pohyb

Tak dnes mám pro vás druhé video z mini seriálu na téma Jak podporovat svoji sílu, odolnost a imunitu. Budeme si krátce povídat o pohybu a jeho pozitivním vlivu na naše zdraví.

Můžete se podívat na video, nebo pokud raději čtete, tak to samé najdete v článku…

Pohyb totiž přirozeným způsobem podporuje kardiovaskulární systém, lymfatický systém, ale také při něm tělo vyplavuje endorfiny, které nám zlepšují náladu a přinášejí radost. Neměli bychom tedy zapomínat se hýbat, ideálně pravidelně, na čerstvém vzduchu.

Samozřejmě se snažte omezit rizika kontaktu s virem. Já sama se snažím vyhýbat přeplněným místům, pokud mi to situace dovolí, chodím raději svižně pěšky, nebo přejedu autem. Pečlivě dodržuji základní hygienická doporučení, včetně nošení roušky.

Jinak se chovám stejně, jako celý rok. Snažím se být každý den venku, na čerstvém vzduchu, nejčastěji v lese, kde absolvuji dlouhé svižné procházky s Thorinkou (to je můj pes), při které si dobře zadýchám a zároveň rozpohybuji celé tělo. Rychlá chůze je fajn, ale můžete si jít třeba zaběhat, zaskákat, můžete si radostně zatancovat atd. Dostatek pohybu, ideálně na čerstvém vzduchu, je pro podporu obranyschopnosti těla opravdu hodně důležitý.

A když nemůžete jít třeba z důvodu přísné karantény ven, můžete si zacvičit aspoň 30 minut doma, u otevřeného okna. Já sice běhám po venku se psem, ale cvičím i doma každý den 30 – 40 minut protahovací jógu, která mě baví. To úplně postačí.

Tip pro vás – praxe

Konkrétní tip pro vás: Na sociálních sítích probíhá každý den nespočet lekcí on-line. I na Facebooku Cordeus začínáme zařazovat, po domluvě s našimi lektory, různé kratší i delší rozcvičky, které vám nezaberou moc času, ale rozproudí a protáhnou tělo. A navíc, díky uvolněným endorfinům, přinesou i lepší náladu.

Podívejte se u nás na facebooku Cordeus třeba na video cvičení problémových problémových partií s Dášou Vlčkovou a nebo krátkou taneční videorozcvičku s Lenkou Peslovou. Nezabere vám to více jak 15 minut. Nově je tam ještě přidáno video Gravidjogy pro těhotné maminky s Petrou Bzirskou. Tak sledujte naši facebookovou stránku, vymyslet se dá opravdu ledacos.

Co jsem připravila na příště?

No a v dalším videu si povíme něco krátkého o tom, co a jak jíst, abychom ten svůj imunitní systém nevyčerpávali, ale naopak abychom vnitřní terén našeho těla maximálně podporovali. Strava je totiž hlavní pilíř našeho zdraví. A protože zdravé jídlo je moje vášeň, tak se na tohle téma hodně těším… Mějte krásný den, opatrujte se a držte se…

Autor článku a videa: Bára Wolfová Balcarová – poradenství výživy a zdravého stylu života (program Metabolic Balance)

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.