Vážení klienti, pokud Vám nedorazí potvrzení rezervace do emailu, objednávka nebyla akceptována!! Děkujeme.

Cvičení, zdravý pohyb, pružné tělo

Cvičení v tělocvičně a meditační místnosti

  • Cvičení v těhotenství - gravid jóga 
    Jóga v těhotenství je výborná pro vás i vaše dítě, i když nemáte žádné předešlé zkušenosti s klasickou jógou.
  • Individuální hodina jógy a gravidjógy s Petrou Bzirskou 
    Soukromé individuální hodiny jógy či gravidjógy s Petrou Bzirskou dulou, lektorkou gravidjógy a jógy. 
  • Individuální lekce zdravotního cvičení FitPainFree s Pavlou Hanzlíkovou
    Individuální lekce zdravotního cvičení dle metody FitPainFree je kommplexní a vědomé cvičení zaměřené na kompenzaci, kondici a problémy s pohybovým aparátem či jejich prevenci.
  • Kompenzační cvičení FitPainFree
    FitPainFree® je metoda zdravotního cvičení, která udrží vaše tělo v rovnováze, krásné a bez bolesti.
    Pomocí tohoto cvičení vykompenzujete přetížení či oslabení svalových skupin vznikající při práci
    nebo třeba při vrcholovém sportu
  • Naam jóga

    Naam jóga je unikátním propojením nejsilnějších esoterických tradic Východu a Západu přístupná pro všechny. Je uměním i vědou zároveň. Jedná se o úžasné spojení cvičení se zpěvem mater, dýcháním a přesnými pohyby rukou a prstů. 

  • Pilates
    Cvičení převážně v nízkých polohách, zaměřené na správné dýchání a techniku pilates. Vše probíhá pomalu tak, aby klienti poznávali své tělo a vnímali své pocity.
  • Jóga - Prána cestou jógy
    Prána cestou jógy  je zaměřená na práci s životní silou/pránou, která v každém okamžiku oživuje naše fyzické tělo.
  • SM systém

    Ucelený systém cviků prováděných se speciálním elastickým lanem, který pracuje komplexně s celým tělem. Protahuje zkrácené svaly a posiluje svaly ochablé, včetně svalů hlubokých, které jsou zásadní pro správné držení a fungování našeho těla. 

  • Zdravotní cvičení FitPainFree 
    FitPainFree® je metoda zdravotního cvičení, která se
    zaměřuje na odstranění bolestí pohybového aparátu a nastavení správných pohybových návyků. Jednoduché cviky,
    které šetrně rozhýbou klouby, protáhnou a posílí svaly, vykompenzují přetížení či oslabení svalových skupin.